ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

Tájékoztatjuk, hogy Ön, mint vásárló (továbbiakban: vásárló) a www.halaszemese.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni az említett honlapon található Webáruház által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Üzemeltetői adatok:
•Név: Halász Emese
•Székhely: 2500 Esztergom, dr. Gróh J. u. 2.
•Adószám: 53567354-1-31
•Szerződés nyelve: magyar
•Elektronikus elérhetőség: info@halaszemese.hu
•Telefonos elérhetőség: +36 /30-3878-697
•Számlaszám: 58600575-15592396-00000000
•Nyilvántartásba vevő hatóság: Esztergom Város Önkormányzata, Polgármesteri Hivatal
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben, a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
a.) Könyvek
Formátumuk lehet: papír alapú
b.) Elektronikus könyvek
Formátumuk lehet: epub, azw, pdf, mobi
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól a képernyők színbeállításainak függvényében.

3. Rendelési információk
A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon (továbbiakban: Shop) keresztül, online rendelhetők meg, az ott választható szállítási módokkal.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 5%-os, illetve elektronikus könyvek esetében 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga. Az elállás jogáról e szerződésben tájékozódhat részletesebben, a 8. pontban, Elállás joga alcím alatt.

A szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a 7. Szállítási információk alcím alatt.
A weblapon megismerheti a kiválasztott termékre kattintva annak árát, egyéb tulajdonságait. A felsorolt termékek melletti „Részletek” gomb megnyomásával megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített email címen szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

A. A kívánt termék megtekintése során a kosárba helyezéssel a termék a Kosárba kerül.
B. A kosár tartalmát a Kosár megtekintése gomb segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és törölje az adott tételt. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a Shop menüpontot.
Válassza ki a szállítás menetét, majd ha mindent rendben talál és a megrendelés mellett döntött, akkor a kijelölőnégyzetben pipálja ki az adatkezelési és az általános szerződési feltételek elfogadásának lehetőségét, miután végigolvasta ezen fájlokat, melyeket a megnevezésükre kattintva a weboldalon tehet meg. A Megrendelés gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy díjbekérőt, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen, 24 órán belül válaszolunk.
D. A kapott e-mailben a további esetleges teendői (fizetés módja, fizetési határidő, bankszámlaszám) részletesen ki vannak fejtve, ennek következtében járjon el. A megrendelés csak a kifizetett termék után küldhető el, mely teljesülést a webáruház rendszerében, az adatvédelmi szabályoknak megfelelően regisztrálunk.

A termék(ek) kiszállítására és a számla kibocsátására csak a fizetést követően kerül sor.

4. Regisztráció
A weblapon a vásárláshoz nem kell regisztrálni. Amennyiben vásárolni szeretne, úgy a vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és/vagy szállítási adatait, e-mail címét. A megrendelés véglegesítése előtt szükséges az Adatkezelési és az Általános szerződési feltételek elfogadása is, e szerződés elfogadása mellett.
A regisztrált adatokat az üzemeltető, vásárlói kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból.

5. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08:00 órától történik 21:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a megadott időszak lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2 – 8 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzéstől függően 2-5 hét, ez esetben előrendelést veszünk fel és igyekszünk mihamarabb teljesíteni.
A raktárkészletet a rendszer követi és a termék adatlapján megjeleníti, így Ön könnyen követni tudja.
Üzemeltető nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja
• Közvetlen banki átutalás: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a díjbekérő e-mailben megtalálja a tulajdonos bankszámlaszámát és a megrendelés azonosítóját, amely utóbbira hivatkoznia kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között is megtalálja).
• Bankkártyás fizetés: A weblapon a vásárlónak módjában áll bankkártyával, egyszerűen fizetni. A bankkártyás fizetést a Stripe Inc. rendszere biztosítja, a vásárló adatait saját rendszerében tárolja el.
• Utánvétes fizetés: Az utánvétes fizetés esetében plusz költséget számítunk fel.
• Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén vagy egy közösen egyeztetett helyen, forintban fizeti meg a termék vételárát készpénzben, számla ellenében.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a díjbekérő alapján minden költséget tartalmaz. Az elektronikus számlát, fizetés után a vásárló e-mail címére küldjük.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

7. Szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket több féle módon tudjuk szállítani. A csomagok kézbesítése a választott szállítási szolgáltatás függvényében módosul.
A Kosár oldalon vásárló már ki is tudja választani a neki tetsző szállítási módot. A szállítási módok mellett szerepel, annak költsége is. Amennyiben a pénztár oldalra haladva, módosítana a szállítás lehetőségén, itt is van rá módja.

A szállítás lehetőségei:
a.) Foxpost csomagautomatába kérés: A kosár oldalon is kiválasztható, mellette szerepel a szállítás költsége is. A pénztár oldalra haladva vásárló ki tudja választani a hozzá legközelebb eső automata címét. A csomag a kiválasztott címre, csomagautomatába fog érkezni.
b.) Házhozszállítás: A kosár oldalon is kiválasztható, mellette szerepel a szállítás költsége is. Házhozszállítás esetében a szállítási címként megadott címre küldjük a csomagot. A csomag küldése Foxpost csomagautomatából – házhoz történik.
c.) Személyes átvétel: amennyiben vásárló személyesen szeretné átvenni a terméket, a vállalkozás telephelyén, úgy a megrendelés leadása után e-mailben fogunk jelentkezni a részletekért. Ez esetben a fizetés személyesen is történhet. A személyesen történő fizetés menete: Rendelés után díjbekérőt küldünk ki, melyet a vásárló a megbeszélt időpontban és helyen egyenlít ki. Ennek megtörténte után egy újabb e-mailben kapja meg a számlát.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
A küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a szolgáltató cég felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

8. Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a vásárló esetében alkalmazhatóak. A vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a vásárló él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a vásárló felé. A vásárló elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
Üzemeltető követelheti a vásárlótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a vásárlót terhelik.
A csomag, vállalkozásunkhoz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).

9. Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a vásárló lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

10. Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), vásárlói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

11. ÁSZF módosítása
Üzemeltető jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Felhasználóval szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.

Ezen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.10.01

Utolsó frissítés: 2023.12.14

0
    0
    Kosarad
    Üres a kosarad